Науково-дослідна лабораторія з проблем підвищення якості природничо-математичної освіти
комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
Запорізької обласної ради
Основною метою
роботи науково-дослідної лабораторії є теоретичне й емпіричне обґрунтування умов підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти.
Відповідно до мети співробітники лабораторії вирішують основні
завдання:
-
теоретико-концептуальний аналіз проблем підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти;
-
визначення та обґрунтування шляхів і відповідних дидактичних технологій і
засобів підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти;
-
визначення критеріїв і рівнів якості шкільної природничо-математичної освіти;
- розробка
інструментарію проведення психолого-педагогічної діагностики якості шкільної
природничо-математичної освіти в системі ППО;
- розробка інформаційного забезпечення процесу
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти в системі неперервної
освіти;
-
підготовка наукових праць, узагальнення перспективного педагогічного досвіду з
проблем підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.
Основні
напрямки діяльності лабораторії:
1) дослідницький: фундаментальні та прикладні дослідження з проблем
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти; створення
бази даних із питань діагностики і підвищення якості
природничо-математичної освіти;
2) просвітницький: пошук, обґрунтування й узагальнення передового
педагогічного досвіду з підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти; надання консультативної науково-методичної
допомоги різним категоріям педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти, вчителям
природничо-математичних дисциплін
3) видавничий: підготовка публікацій (статей, методичних
рекомендацій, опису результатів дослідно-експериментальної роботи, тощо) за
проблемою Лабораторії у вигляді навчально-методичних посібників, збірників,
статей у фахових науково-методичних виданнях і засобах масової інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар