Наші публікації
1.
Розроблено
інструментарій психолого-педагогічної
діагностики якості шкільної природничо-математичної освіти в системі ППО
підсумки якого викладені у публікації:
a.
Васильченко Л.В., Павленко А.І. Проблеми сучасної
природничо-математичної освіти. Анкета для вчителів. – Запоріжжя: ЗОІППО, 2013.
– 4с.
b.
Павленко А.І., Васильченко Л.В. Проблеми
якості шкільної природничо-математичної освіти: соціологічний вимір. – Основні
орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному
році: метод. рекомендації у 4-х ч. / упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV.
Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя:
Акцент Інвест-трейд, 2014. - С.113-117.
2.
Теоретико-концептуальний аналіз проблем підвищення якості шкільної природничо-математичної
освіти, проведений співробітниками лабораторії, дозволив визначити та
обґрунтувати шляхи, відповідні дидактичні технології та засоби підвищення
якості шкільної природничо-математичної освіти.
Результати цього етапу роботи викладено у наступних
публікаціях:
1.
Васильченко
Л.В. Науково-педагогічний супровід готовності педагогів до підвищення якості
природничо-математичної освіти. Нова педагогічна думка. Науково-методичний
журнал № 2 (78) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. - С.163-167. Фахове видання
2.
Васильченко
Л.В. Умови підвищення якості шкільної
природничо-математичної освіти. Нова педагогічна думка. Науково-методичний
журнал № 4 (80) 2014. – Рівне : РОІППО. - 2014. - С.89-91. Фахове видання
3.
Павленко А.І.
Задачний і компетентісний підходи у навчанні: перспективи інтеграції //
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені
М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні
науки: реалії та перспективи. – Вип. 42: збірн. н. пр. / за заг. ред. проф.
В.Д.Сиротюка. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2013. – С.207-211. Фахове видання
4. Павленко А.І.
Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи
розвитку //Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія
«Педагогіка. Соціальна робота». - №30. – 2014.
– С.117-119. Фахове видання
5.
Павленко А.І.
Узагальнена технологія постановки і розв’язування фізичних навчальних задач //
Наукові записки. – Випуск 5. – серія: Проблеми методики фізико-математичної і
технологічної освіти. – Частина 2. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка,
2014. - С.133-137. Фахове видання
6. Гашенко І. О. Філософсько-методологічні аспекти підвищення якості природничо-наукової
освіти в умовах концепції сталого розвитку// Всеукраїнський журнал «Імідж
сучасного педагога». Полтава. - 2014. С.34-40. Фахове видання
7. Гашенко І. О. Теоретико- дидактичні основи індивідуалізації навчання на етапі розвитку сучасної системи освіти
//Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах :
зб. наук. пр. /– Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип. 37(90). – С.74-79. Фахове видання
8.
Васильченко Л.В.
Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. – Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році:
метод. рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014.-С.11-17.
9.
Васильченко Л.В.
Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Основні
орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному
році: метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV.
Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя:
Акцент Інвест-трейд, 2014. - С.5-10.
10. Павленко А.І. Адаптуємо і впроваджуємо інноваційні
освітні технології: можливості
узагальненої технології контекстного навчання в школі.
Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015
навчальному році: метод. рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. –
Частина ІV. Умови підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. –
Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2014. - С.18-26.
11. Павленко А.І.
Співвідношення задачного і компетентісного підходів у дидактиці // Педагогічні
науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIII. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-Трейд, 2013.- С.123-128.
12. Павленко А.І.
Узагальнена технологія постановки і розв’язування навчальних задач //
Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць Запорізького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти. – Вип. XIV. – Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2014.- (У друці).
13. Павленко А.І. Узагальнена технологія постановки і
розв’язування задач у цілісній дидактичній системі. [Електронний ресурс]
//Електронний збірник наукових праць ЗОІППО.- 2014. – Вип.2(16). Режим доступу:
14. Гашенко І.О. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів природничо –
математичних
дисциплін як фактор розвитку сучасної системи освіти // Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2014-2015 навчальному році:
метод. Рекомендації у 4-х ч. /упоряд. Л.В.Васильченко. – Частина ІV. Умови
підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти. – Запоріжжя: Акцент
Інвест-трейд, 2014. С.33-42
15.Гашенко І.О., Савіч І.О. Формування ключових компетентностей
суб’єктів освітнього простру в площині природничо-математичної освіти // Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс], ред. В.Я.Ястребова,
А.І.Павленко. – 2014.– Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
16.Гашенко І.О., Кутик О.М. Інноваційні підходи щодо
підвищення рівня професійної компетентності вчителя
природничо-математичних дисциплін. //Електронний збірник наукових
праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
[Електронний ресурс], ред. В.Я.Ястребова, А.І.Павленко. – 2014. – Режим
доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
Результати
дослідження, проведенного співробітниками лабораторії, були представлені для
обговорення на міжнародних та всеукраїнських наукових конференціяї і семінарах:
1.Павленко А.І.
Узагальнена задачна технологія як засіб розвитку предметної компетентності
учнів //Сучасна освіта у гуманістичній парадигмі: матеріали ІV Міжнародної
науково-практичної конференції, (м.Керч, 12-15 вересня 2013 р.) /наук. Ред..
Т.М.Попова. – Керч: РВВ КМДТУ, 2013. – 176 с.
2. Павленко Анатолий.
Компетентностно-ориентированные образовательные технологии // «Educatia pentru dezvoltare durabila: innovatie, competitivitate, eficienta: Materialele Conf. St. Intern.,
18-19 oct. 2013, Chisinau: Institul de Stiinte ale Educatiei, 2013. – P.20-22
3. Павленко А.І.
Узагальнена технологія розв’язування і складання навчальних фізичних задач:
традиції та інновації //
Природничо-математична освіта як фундамент усебічного розвитку творчої
особистості (на відзначення 150-річчя від дня народження академіка
В.І.Вернадського): тези доповідей Міжрегіональної науково-практичної
конференції (м.Миколаїв, 23-24 жовтня 2013 року. – Миколаїв, ОІППО, 2013. –
С.138- 141.
4.
Павленко А.І.
Задачний і компетентісний підходи у навчанні природничо-математичних дисциплін
в школі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток
сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості,
інновації" 21-28 жовтня 2013 року (ЗОІППО, м.Запоріжжя) [Електронний
ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. - 2014. – Вип.4
(14). Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/el_gurnal.html
5.
Павленко А.І. Сучасні дидактичні системи і освітні
парадигми // Науково-дослідна робота в
системі підготовки фахівців-педагогів у природничій та технологічній галузях:
матеріали ІV Всеукраїнської
науково-практичної конференції. – Бердянськ: БДПУ, 2013. - С.143-144.
6.
Л.
Васильченко, О. Волярська. Науково-методичний супровід готовності педагогів до
підвищення якості природничо-математичної освіти./ Л. Васильченко, О. Волярська. // Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління професійним
розвитком керівних і педагогічних кадрів в умовах запровадження
випереджувальної післядипломної освіти» 13-14 грудня 2013 року м.Рівне.
7. Павленко А.И.
Компетентносно-ориентированные технологии обучения физике в средней школе //
Материалы ХІІІ Международной научно-методической конференции «Физическое
образование: проблемы и перспективы развития».– Часть І.– М.: МПГУ, 2014. –
С.133-136.
8. Гашенко І.О.
Інформаційна компетентність вчителя як чинник підвищення якості
природничо-математичної освіти // Всеукраїнська
науково-практична конференціїя
«Управління інноваційним розвитком системи загальної середньої освіти в умовах соціально-економічних реформ» з
міжнародною участю (25-26 лютого 2014 року), Київ. Режим доступу: https://sites.google.com/site/uinroso/zbirnik-tez-dopovidej
9. ХІІІ Международная
научно-методическая конференция «Физическое образование: проблемы и
перспективы развития» (г.Москва, МПГУ, 03-06 марта 2014 года)
10. VI Всеукраїнська науково-практична конференція
«Інформаційні технології в освіті» (МДПУ, Мелітополь, 24-25 квітня
2014 року.
11. Павленко А.І. Цілісність навчально-пізнавального процесу
– головна ознака інноваційної узагальненої
технології постановки і розв’язування задач // Засоби і технології сучасного
навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 23 травня 2014
року. – Кіровоград: ПП «Ексклюзив систем», 2014. – С.123-125.
12. 1 – st International Academic Conference “Science and Education in
Australia, America and Eurasia:
Fundamental and Applied Science” (Аustralia, Melbourne, 25 June 2014). І Международная научная конференция «Наука и образование в Австралии,
Америке и Евразии: фундаментальные и прикладные науки» (Мельбурн, 25 июня 2014
года).
13. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Управління якістю підготовки майбутнього вчителя
фізико-технічного профілю» (Камянець-Подільський, К-ПНУ, червень 2014 року).
14. ІІ Международная научно-практическая конференция
«Экономика, образование и
здравоохранение
в современном мире» (Бердянск, БГПУ, 18-20
сентября 2014 года). 15. ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційна
діяльність та
дослідно-експериментальна
робота в сучасній освіті» (Чернівці, 23
жовтня 2014 року)
Немає коментарів:
Дописати коментар